اهل حق
آن وقت چطور ممکن است بر خلاف چنین اعتقادی،«سرانجام» دستکاری شده را عین «قرآن» آسمانی بداند که معتقد است از فتنه و خطر تحریف در امان بوده. در معنا همانطور که به صورت وحی بر پیامبر اسلام نازل شده، تاکنون باقی مانده. و مسلماً بعد از این هم به حکم «انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون»(حجر10) باقی خواهد ماند.
آنچه می باید مورد توجه قرار گیرد، این مهم است: استاد بر اساس زیرکی که زائیده زندگی «مسلکی» و «فرقه داری» است، متوجه شده بعد از مرگش در «گفتارها» دست خواهند برد، و با خواندن آثارالحق متوجه می شویم بهرام الهی جهت استناد به آنها با کم کردن یا اضافه نمودن به «گفتارها» کلمات استاد را بازسسازی نموده است، به همین اعتبار استاد دستور داده «هر چه با ادله اربعه ]قرآن، سنت، عقل، اجماع علما[ تطبیق کرد برای ما قابل اجراست، والا خیر.»(آثارالحق ج1ص379گفتار1263)
ادامه دارد...
Design By : Pichak |