سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

زمانی شهردار شهری در فرانسه به نام نیکلاس سارکوزی پا به عرصه سیاست گذاشت،فعالیت های سیاسی وی ابتدا از همان شهرداری شروع شد. بعد از آنکه دوره شهرداری با موفقیت طی نمود به سمت وزیر کشور کشور فرانسه درآمد.او در این بین با دکتر بهرام الهی ارتباطات خود را شروع کرد. در واقع این دو نفر با هم یک نوع دوستی سیاسی را شروع کردند.چند وقت پیش در ان زمان که سارکوزی وزیر کشور بود به علت اینکه ارتباطاتش با دکتر بهرام الهی بسیار مشکوک شده بود مجلس در آن زمان نیکلاس را فراخوانده و از ایشان در مورد ارتباطش با دکتر بهرام الهی و بنیاد استاد الهی توضیح خواستند؟! و او را مورد بازخواست قراردادند.

در زمانی که دکتر بهرام الهی در فرانسه بود و عمه اش شیخ جانی به درک واصل گردید توسط همین شخص یعنی نیکلاس سارکوزی در یکی از بهترین مناطق پاریس برای وی مقبره ای تقریبا مجلل به صورت رایگان ساخت. که همین کار او جای این سوال را برای مردم فرانسه باقی گذاشته که چگونه از اموال مردم فرانسه اینگونه برای عده ای قلیل هزینه بی خود می شود.

جای این سوال باقی می ماند چگونه نیکلاس سارکوزی این همه کارها را برای دکتر بهرام انجام می دهد. در حالیکه او یک سیاسی به تمام عیار است و هرگز کاری را بدون اجر و مزد انجام نمی دهد!چگونه؟

جواب این سوال را باید از انتشارات جیحون گرفت!به سراغ کتابفروشی و انتشارات جیحون می رویم تورقی به این کتابهای ...... می زنیم. مشاهده می شود که اکثر این کتب در ترویج دین مسیحیت ساخته و پرداخته شده است.

معامله خوبی است نیکلاس برای این فرد یعنی دکتر بهرام الیه امکانات ساخت یه بنیاد تمام عیار و یک مقبره را به وجود آورد و پایگاهی در فرانسه به آنها بدهد و در مقابل دکتر بهرام هم در این ایران برای سرویسهای جاسوسی فرانسه و اهداف سیاسی و فرانسه پایگاهی را به نام انتشارات جیحون به وجود آورد.

انتشارات جیحون در مقابل دنشگاه تهران یک کتابفروشی دائر کرده است که این مرکز را می توان به عنوان یکی از مراکز اشاعه و نشر فرهنگ غیر اسلامی تلقی نمود.از کجا و با چه مجوزی مسئولین نظام جلوی این مراکز را نمی گیرند.

فردای قیامت جواب رسول الله را چه می خواهید بدهید.می دانستید در مملکت اسلامی و در جلوی درب دانشگاه اسلامی و ملی تهران پایتخت برای دین مردم نقشه می ریزند و حال آنکه توئی که مسئولی عرق دینی را فراموش کرده اید و خود را دست بسته بازیهای سیاسی می پندارید.

روزی خلیل عالی ن‍‍ژاد به شما مسئولین نظام نامه ای نوشت و به شما تذکر داد که به فکر مردم باشید عده ای با نام مکتب در صدد فریب جوانان هستند و دو تا از انتشارات اینها را به نامهای جیحون و حسینی در خیابان گیشا به شما معرفی کرد.چرا اقدامی نکردید.مگر خلیل عالی نژاد خودش اهل حق نبود مگر مردم صحنه مرید او نبودند مگر او را دوست نداشتند.

ان ربک لبالمرصاد.


نوشته شده در جمعه 86/11/5ساعت 7:42 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak