سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

اشاره ای به عرفان‌های دروغین:
آرامش اعصاب را با عرفان اشتباه گرفته‌اند!

به گزارش خبرگزاری فارس، رحیم‌پور در مراسم اختتامیه همایش علمی «پیامبر اسلام(ص) عرفان و معنویت نو» که عصر دیروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، به عنوان آخرین سخنران این همایش اظهار داشت:

هیچ تضمینی برای صحت و حقانیت شهود شخصی هیچ کس وجود ندارد، گفت: بعضی‌‌ها آرامش اعصاب را با عرفان اشتباه می‌گیرند و می‌گویند ما با موسیقی به عرفان می‌رسیم! در صورتی که موسیقی فقط آرامش اعصاب می‌آورد و عرفان چیز دیگری است. ما معنویت معیار داریم که من اسم آن را گذاشته‌ام تجربه معیار. از طریق این تجربه می‌توانیم به حقیقت برسیم. 

به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، رحیم‌پور در مراسم اختتامیه همایش علمی «پیامبر اسلام(ص) عرفان و معنویت نو» که عصر دیروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، به عنوان آخرین سخنران این همایش اظهار داشت: این‌قدر مشغول مباحث تئوریک شده‌ایم که از اصل قضیه که همان معنویت است، دور شده‌ایم. انقلاب ما انقلاب معنویت بود، ولی اکنون ما در معرض خطر معنویت‌های دروغین هستیم.

وی افزود:‌ من حدود 15 رخنه را که در نظام معنوی کشور از سوی عرفان‌‌های شرقی و غربی ایجاد شده است، بررسی کرده‌ام. این رخنه‌ها بیش‌تر در دو دهه اخیر صورت گرفته استادامه مطلب...

نوشته شده در یکشنبه 87/2/29ساعت 7:32 صبح توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak