سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

حجت‌الاسلام عباس صباییقتل امام جمعه اسبق هشتگرد همچنان در هاله‌ای از ابهام
 تهران- خبرگزاری ایسکانیوز:
 فضلا و طلاب شهرستان هشتگرد در دفتر فضلای این شهر در قم گرد‌هم آمدند. به گزارش روز جمعه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" حجت‌الاسلام ناطقی امام جمعه هشتگرد در این گردهمایی با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های انحرافی مانند اهل حق(فرقه نورعلی الهی) در شهرستان هشتگرد خاطرنشان کرد: این گروه‌ها با تکیه بر قدرت اقتصادی و مالی خود در میان مردم نفوذ کرده‌اند و سعی به بی‌راهه کشاندن جوانان از عقایدشان دارند.
وی انجام فعالیت‌های فرهنگی را بهترین راه‌کار مقابله با فرق ضاله بیان کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی باید به صورت مداوم باشد و اگر مقطعی انجام بگیرد نتیجه نخواهد داشت.
امام جمعه هشتگرد با اشاره به شهادت امام جمعه اسبق این شهرستان گفت: شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام صبایی برای منطقه مصیبت سنگینی بود و اگر فضلا و طلاب دلسوز با مسئولان هماهنگی کنند، بهتر می‌توان به نتیجه مطلوب در وظایف‌مان دست پیدا کنیم.
به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز خبر حوزه ،در ابتدای این گردهمایی، حجت‌الاسلام حسینی معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران: با انتقاد از عدم پیگیری پرونده شهادت امام جمعه شهرستان هشتگرد به دست اشخاص مزدور گفت: شهادت این عالم فقید در هاله‌ای از ابهام مانده و تاکنون کسی پیگیر آن نبوده و طلاب و فضلای هشتگرد از مسوولان قضایی و امنیتی تقاضا دارند تا کمیته‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود.

باز خدا رو شکر امام جمعه جدید یه تحرکی از خودشون نشون دادن و پیگیر این جنایت شدن امام جمعه قبلی که آدم بی بخاری بود فقط بعد قتل یه کانکس دم خونش زد و به زور از نیروی انتظامی سرباز گرفت که نگهبانیش رو بدن چون احساس نا امنی یا به قولی ترس می کرد هر چند که هیچ کس با اون کاری نداشت چون بود و نبودش تو هشتگرد فرقی به حال مردم نداشت و مهم موقعیتش بود. من در همین جا پیشنهاد می کنم که امام جمعه محترم و متدینین شهر بعد از نماز جمعه یک تومار خطاب به مسئولین قضایی و انتظامی، امنیتی تهیه کنند و با امضا نماز گزاران و مردم متدین هشتگرد به مراکز یاد شده بفرستند امید که مسببین حقیقی این جنایت بسزای اعمال ننگینشان برسند.

 


نوشته شده در سه شنبه 87/11/29ساعت 10:50 صبح توسط علی آبادانی نظرات ( ) |

السلام علیکَ یا ابا عَبداللهِ وَ علی الاَرواح الَّتی حَلت بفنآئِکَ

از خداوند میخواهیم شناخت امام حسین ( ع ) و فلسفه حرکت عاشورا را به ما بیاموزد تا

با درک درست و حقیقی آن حضرت، الگوی خوبی برای

آزاد زیستن و آزادگی داشته باشیم.

اربعین حسینی برهمه ی آزادگان تسلیت باد

http://i19.tinypic.com/2d82o9u.jpg

سرّ نی در نینوا می ماند اگر زینب نبود 

 کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

چهره سرخ حقیقت بعد از آن طوفان رنگ 

پشت ابری از ریا می ماند اگر زینب نبود

چشمه فریاد مظلومیت لب تشنگان

در کویر تفته جا می ماند اگر زینب نبود

زخمه زخمی ترین فریاد در چنگ سکوت 

 از طراز نغمه وا می ماند اگر زینب نبود

در طلوع داغ اصغر، استخوان اشک سرخ

در گلوی چشمها می ماند اگر زینب نبود

ذوالجناح داد خواهی ، بی سوار و بی لگام

در بیابانها رها می ماند اگر زینب نبود

در عبور از بستر تاریخ ، سیل انقلاب 

 پشت کوه فتنه ها می ماند اگر زینب نبود



نوشته شده در دوشنبه 87/11/28ساعت 5:37 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak