سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

دست بهرام در جنایتی دیگر بعد از سالها رو شد

کتابی در نقد آثارالحق نوشته شده است اما متاسفانه این کتاب در واقع به دست دوستان نور علی الهی و دشمنان بهرام الهی نوشته شده است و در واقع نوعی تسویه حساب شخصی با فرزند نور علی الهی یعنی دکتر بهرام الهی است.
بعد از مرگ نور علی الهی عده ای از افراد که می دانستند بهرام الهی هیچگاه نتوانسته جای پدر را بگیرد دست بالا زده و سعی در تخریب بهرام الهی داشتند هر چند در این کار مقداری موفق بودند اما با قدرت و پول و ثروتی که توسط مینو توکلی به دست آورده بود اینها نتوانستند کاری جدی از پیش ببرند.
هم اکنون که بهرام الهی دوران آخر عمر خود را به سر می برد و در واقع حتی ملاقاتهایش هم محدود است ایادی مکتب ابداعی سعی دارند از این فرصت به نفع خودشان استفاده کنند و این را بگویند که بهرام الهی لیاقت جایگزینی نور علی را نداشته و ندارد و اگر هم الان است اشکال ندارد ولیکن او دیگر حق انتخاب فرد بعدی را برای قطب و رهبر شدن ندارد.
در این راستا کتابی را با نام استاد الهی در نگاهی به آثارالحق  به چاپ رسانده اند که این کتاب پر است از قضاوتهای نادرست درباره نور علی الهی که او را موجودی ماورائی فرض نموده است و بهرام الهی را .......
در واقع این کتاب نوشته دست کسانی است که نور علی را منزه می دانند و بهرام الهی را فردی خیانتکار به نور علی می داند. البته جمله دوم و خیانتکار بودن به نور علی الهی را هم ما قبول داریم اما اینکه نور علی الهی را بخواهیم منزه بشماریم در حالیکه اینگونه نبوده است خودش جای بسی تاسف است؟
چرا باید وزارت ارشاد کتابی را تائید کند که .....چرا؟
آن هم انتشارات راه نیکان؟انتشاراتی که کتابهای خوبی در زمینه نقد فرقه ها چاپ کرده است اما با این کتاب لکه ننگی را بر پیشانی خود باقی گذاشته است.ای کاش این کتاب را قبل از چاپ یکبار مطالعه می کردند تا بدانند هدف از نگارش این کتاب چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟


نوشته شده در چهارشنبه 87/7/24ساعت 10:25 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak