سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

درمدت سه ماهی که بنده شروع به نوشتن این وبلاگ کرده ام حرف و حدیث­های زیادی به پا شده؛مثلا یکی می گفت خودت اهل حقی، با مکتبیها اختلاف داری، یکی دیگه می­گفت پول می گیری که برعلیه اهل حق ها مطلب بنویسی، اون یکی می گفت با این مطالبی که می نویسی داری این فرقه رو تبلیغ می کنی، بعضی ها هم می گفتند به اختلافات دامن می زنی، دوستان اهل حقی هم که جوابی نداشتن به مطالب نوشته شده بدهند می گفتند که بی سوادی،بعضی ها هم که فقط کارشون تهدید و فحاشی بود وبعضی هاهم..........

 

واما بهتون بگم منظور بنده ازنوشتن این وبلاگ و آوردن مطالبی چالشی ازاین مسلک اینه که:

اولا: هشداربه بزرگان قوم وسادات اهل حق داده بشه که دست ازاین ریاست چند روزه دنیائی که پایه آن روی نیرنگ وفریب بنا نهاده شده بردارند و مردم را جهت انتخاب دین ومرام به خودشون واگذار کنند.

ثانیا: ذهن وفکر جوانانیکه تحقیق نکرده دین خودشون را از آبا و اجدادشان اخذ کرده اند روشن کنم.

ثالثا: چهره تا بناک ونورانی تشیع راستین را اشکارکنم وغباراز چهره مکتب اهل  بیت عصمت وطهارت کناربزنم تا افراد نا آگاه،این گروه وامثال این گروه را جزو تشیع به حساب نیا ورند.

تنها خواهش بنده ازبرادران اهل حق اعم از ترک وکرد وفارس وعرب وعجم وغیره این است که این نوشته ها راهمچون آئینه ای دانسته که عیب­ها را برای آنها بر ملا می کند، وشاید عده ای خیال کنند که بنده نظر خاصی دارم ومی خواهم فرقه یا فرقی را لکه دارکنم یا آتش اختلاف را روشن کنم واغتشاش به وجود بیارم ولی خدا را شاهد می گیرم که بنده نظری جز روشن شدن مکتب قرآن وزدودن چرکها وغبارها وگسستن پیرایه ها و وصله­های ناجور که به اسلام وقرآن بسته شده است نداشته و ندارم.

واز دوستان وخوانندگان محترم تقاضامندم وآنها را به وجدان پاکشان قسم می دهم که خود، دور از تعصبات قضاوت کنند واین نوشته­ها را نه یک بار بلکه بارها بخوانند. واگر انتقاد یا نظر اصلاحی ویا اطلاعاتی غیر از این در باره این فرقه دارند با کمال میل وبه دیده منت پذیرای آن خواهم بود.


نوشته شده در یکشنبه 85/12/27ساعت 7:1 صبح توسط علی آبادانی نظرات ( ) |

یارسول الله(ص)عنایتی کن به این خستگان که جزآیین پاک توچیزی نمی خواهندو

جزبه اشتیاق قرب الهی ومحشورشدن درنزدتو،جانهایشان آرام نمی گیرد.


نوشته شده در شنبه 85/12/26ساعت 11:27 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak