سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

امام خمینی (ره) احیاگر قرآن در قرن حاضر است

ایام ارتحال امام خمینی (ره) فرصتی مغتنم برای تبیین پیام انقلاب است ...

دادرس نیست که در هجر رخش داد کشم

زبان و عقل من قاصر از بیان حتی یک کلمه...

فقط می نشینیم و مینگریم به بزرگیش...

 


نوشته شده در سه شنبه 87/3/14ساعت 12:21 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |

اول: نور علی الهی در آثارالحق جلد یک گفتار 1827 می گوید: تمام شاهنامه حقیقت را پدرم در ظرف چهل روز فرمودند.
دوم: اینکه شاهنامه توسط نعمت الله جیحون آبادی گفته می شده و نور علی الهی کاتب آن بوده است.
سوم: فصل بیست و یکم آثارالحق جلد یک تماما مربوط به پدر نور علی الهی (نعمت الله جیحون آبادی) است.
چهارم: نور علی الهی می گوید: مثل فرفره به دور خود می چرخیدم و موهای بلندم منظره ای ایجاد می کرد. لازم به ذکر است تمام دراویش حاج نعمت الله جیحون آبادی طبق سنتی که نعمت الله بدعت کرده بود موهای خود را بلند نگه می داشتند.

نورعلی

پنجم: دم مرگ پدر نور علی الهی یعنی نعمت الله جیحون آبادی وصیت جالبی دارد که در آن می گوید: از او یعنی نور علی الهی راضی هستم به شرط اینکه راه من را برود!! اما به نظر شما نور علی الهی راه پدر را ادامه داد یا اینکه این فرقه را تبدیل به یک جریان سیاسی نمود؟؟!!
ششم: نور علی الهی به مینو توکلی علاقه خاصی داشته است.شاید یکی از دلایل آن را می توان استفاده از ثروت آن دانست و یا اینکه اولین زنی بود که بعد از دو زن مطلقه دیگر دکتر بهرام توانسته بود با بهرام الهی زندگی کند.و یا اینکه مینو توکلی از لا ابالی ترین زنان منطقه بوده و نور علی هم از این لا ابالی گری سوء استفاده می کرده. 
هفتم: کوچکترین پسر نور علی الهی نامش شاهرخ الهی است او موسیقی دان و در واقع تنبور زن است و برخی معتقدند روح موسیقیائی نور علی الهی معروف به استاد الهی!!! در او حلول نموده است.او با بهرام الهی اختلافات بسیاری دارد و برای همین مسئله هیچگاه با بهرام الهی در یک مکان جمع نمی شوند و حرفی از هم نمی زنند. شاهرخ متولد 1328بوده و از سال1356 در فرانسه زندگی می کند.او چشم پزشک است. شاید بتوان شاهرخ الهی را بعد از مرگ بهرام الهی مفروض دانست.

نوشته شده در شنبه 87/3/4ساعت 11:38 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak