سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

بسم الله
سلام برمهدی فاطمه عج
فرارسیدن عید سعیدقربان مبارک باد
عیدقربان:روزعیدبزرگ مسلمین جهان
روزبزرگ آزمون بندگی ویکتاپرستی
روز شکست بزرگ شیطان
روزایثاروازخودگذشتگی بعدازوقوف درمشعرو اعتراف درعرفات
روزنجابت ووقار وایثاراسماعیل وپیروزی ابراهیم واسماعیل درامتحان بزرگ الهی.
روزرمی درجمرات و غلبه برشیطان بزرگ وهمه شیاطین درون
روز صلابت و مقاومت وصبر هاجردرسرزمین وحرم امن الهی
وبه بارنشستن ثمره بزرگ وجودش دربرابر امتحان وآزمایش خداوند
با تصمیم قاطع ابراهیم برای قربانی کردن فرزند، اسماعیل درقربانگاه عشق باعشق به پیشوازمعبودمی شتابد و
 چه زیبا معبودبزرگ پاسخگوی این عشق می شود.
عشق دربرابر عشق:عشق پدربه فرزند وفرزندبه پدر،عشق بنده به پروردگارودرنهایت حدیث شیفتگی و
ایثاردرمسلخ عشق و قربانگاه عاشقی ...
وتنهارازاین عشق را رب الکریم و ذبیح الله می داند و خلیل الله...
وتنها یک صدای آسمانی است که درآن مکان طنین افکن می شود درپاسخ هدیه بزرگ الهی برای همیشه...
لبیک ..اللهم لک لبیک...لبیک لاشریک لک لبیک..ان الحمده والنعمة لک والملک لاشریک لک لبیک...
الله اکبر برعظمت وجلال و جبروت وقدرت خداوند
وسلام بر ابراهیم نبی وخلیل الله ...وسلام بر اسماعیل ذبیح الله ..
سلام بر همه عاشقان یاردرروزعیدقربان
سلام بر محمد رسول الله وخاندان مطهرش وهمه رهروان راه رسول الله
سلام بر حجت خدابرزمین قائم آل محمد عج
اللهم عجل لولیک الفرج


نوشته شده در سه شنبه 87/9/19ساعت 6:43 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |

از جمله مواردی که بی هیچ تردید نمی تواند تراوش فکری و نشانه عقائد دینی استاد نور علی الهی باشد, مسأله یکسان سازی انسان های کامل عرشی نظیر پیامبران و امامان با خاک نشینان معمولی فرشی است. که مسلک هایی مانند (اهل حق)  و فرقه های (صوفیه) و (شیخیه) بر اساس آن تأسیس شده است. تا بدین وسیله سران خود را همشان سفیران و صاحب منصبان الهی قرار داده، و به مسلک و فرقه ای که نه تنها در اسلام جایگاهی ندارد بلکه اصول اعتقادی و آداب و سنن مرسوم نزد آنها را که با اسلام مغایر است در پس چنین ادعائی واهی و خرافی کمرنگ سازند. و مهم تر از امتیازات اسلام در جوامع اسلامی بهره مند باشند.
بهرام الهی پایه آنچه را بعد از مرگ استاد ادامه داده را بر چنین اصول ابداعی خیالی قرار داده است از (گفتارهائی) که معصوم را در مقام مظهریت الهی می شناخته، وجودش را محل تجلی و ظهور خصوصیات مخصوص ذات حق می دانسته استفاده کرده است؛ برای امثال (سلطان سهاک) یا (شاه خوشین) و دیگرانی که برای (اهل حق) مسلکی عزیز و محترم می باشند ادعای مظهریت نموده و افرادی که زندگیشان بیشتر به قصه های محلی و داستان های اساطیری شباهت دارد، مهم تر اینکه هویت آنها حتی در قوم و قبیله و مسلکی که به نام آنها برقرار مانده اند مبهم است و در کنار انسان های ربانی، آسمانی، که در مقام دون حق، فوق مخلوق شناخته شده اند قرار داده است، تا بتواند با طرح چنین باطلی.....

ادامه دارد...


نوشته شده در دوشنبه 87/8/27ساعت 11:0 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak