سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

(دخترم فاطمه را بدان جهت فاطمه نامیدند که خداوند عزوجل او و دوستانش را از آتش جهنم به دور نگه مى‏دارد)

در و دیوار مدینه بوی عجیبی می دهد بوی گمشده ای که سالیان سال عطرش فضا را پر کرده اما نشانی از او نیست .
بچه های شیعه هرروز سرگردان تر و پریشان حال تر به دنبال مادری که حرم نفس هایش هنوز شنیده می شود ولی نشانی نیست .
اگه می خوایم بهترین هدیه رو به مادرمون بدیم بیا برای فرج پسرش دعا کنیم . آخه اونم مادره.
مولا بخوان تو آیه امن یجیب را زیرا که به اجابت می رسد دعای تو
اول بیا مدینه و بنما که در کجاست گمگشته قبر مادر درد آشنای تو


نوشته شده در یکشنبه 86/3/27ساعت 8:58 صبح توسط علی آبادانی نظرات ( ) |

 اینک ادامه مطالبى از( جلد اول دوم آثار الحق) 

1-(ص 236 گفتار 821 ج1 آثارالحق) من در دعا بهر کسى نمى‏گویم ارواح مقدسه، فقط به آنهائیکه مقدس هستند مى‏گویم مثلا هفتن مقدس هستند .

2-(ص 48 برهان الحق ) نام هفتن را میبرد:

1- سید خدر شاهوى ملقب به بنیامین و پیر بنیامین

2- مو سیاوه مخفف موسى سیاوه یعنى موسى سیاه چرده ملقب به داود و یار داود

3- ملا رکن الدین دمشقى ملقب به موسى و پیر موسى

4- مصطفى کنیه‏اش مصطفى داو دان

5- خاتون دایراک ملقبه به رمز بار (مادر سلطان اسحاق)

6- شاه ابراهیم ملقب به ملک طیار

7- حسین ملقب به بابا یادگار شاه یادگار هم می گویند

وظایفى را که به اینها محول شده در ص 49 برهان الحق تذکر داده و در اشعار(ص 704 آثار الحق جلد 1) نیز نام آنها را بشعر آورده است

3- در (ص 307 گ 1019 و گ 1020 ج 1 آثار الحق)مطالبى مینویسد که چکیده مطالب این است جسد هفت تن را با عظمت‏تر از اجساد ائمه و انبیاء دانسته زیرا جسد ائمه در گفتار 1019 مى‏گوید جسد ائمه در قبر سالم است ولى در گفتار 1020 مى‏نویسد اجساد هفتن به آسمان مى‏رود.

4-(ص 134 گفتار 393 و گفتار 420 ج 2 آثار الحق) مقام هفتن ازلى است .

5-(ص 536 گفتار 1725 و 1728 ج 1 آثارالحق) مربوط به ماموریتهاى بزرگان یا رسان، سلطان فقط بخواب من مى‏آید و با من سر و کار دارد و قاضى الحاجات است براى من، موقع غضب شدیدترین غضب را دارد - داود غضب ندارد مصطفى رحمت ندارد.

6-(ص 550 گ 1766 و ص 549 گ 1765 ج 1 آثار الحق) سلطان هفت پشت پادشاهى را به اولاد شیخ صفى الدین اردبیلى مى‏دهد.

7-(ص 537 گفتار 1727 ج 1 آثار الحق ) جسم على و سلطان در تمام کروات قدرت خدائى داشتند)نور على در عین حال ذات سلطان اسحاق را تکمیل‏تر از على میداند( اما بابا نااوس و شاه خوشین چنین قدرتى نداشته‏اند.

-8چون ذات سلطان بعد از على بوده تکمیل‏تر از جامه على است )ص 537 گفتار 1726 آثار الحق ج1 (نور على دون بدون(تناسخ روح) شدن را سبب کمال مى‏داند یعنى مى‏گوید على کامل نبوده و نه در اول و نه در بعد تا زمانیکه بجامه سلطان در آمده کامل شده زیرا سلطان کاملتر است و در( گفتار 1725-1726 ج1 ص 537) مى‏نویسد سلطان را از على بیشتر دوست دارم و على را چنین معرفى مى‏کنددر (گفتار 1661 ص 514 ج1)می گویدحضرت مولا سرخ و سفید بوده موى خرمائى و مجعد و چشمهاى مشکى گیرنده و قد متوسط مایل به کوتاه داشته حضرت سلطان ریش دو فاق موى مات سینه فراخ و قد بلند داشته. اگر حوصله داشتید گفتار نیم صفحه‏اى ص 513 گفتار 1660 ج1آثارالحق را بخوانید.

9-(ص 539 گفتار 1733 آثار الحق ج 1) ذات بشر هفتن در هر مقامى یکى بیش نیست وقتى بکمال رسید مى‏تواند در آن واحد به هزاران نفر جلوه کرده مهمان شود

10-(ص 539 گفتار 1734 ج 1 آثارالحق ) ذات بشر هفتن اگر در دنیا بود دیگر مهمان بکسى نمى‏شود فقط در غیبتشان مى‏توانند مهمان شوند فقط ذات حق است که در هر آن و زمانى که دلش بخواهد خواه در بشر باشد یا خیر مى‏تواند بهر کسى مهمان باشد هفتن از خلقت  خاص‏اند ولى ممکن هم هست از خلقت معمولى به مقام هفتن برسند.

ادامه دارد...


نوشته شده در پنج شنبه 86/3/24ساعت 7:58 صبح توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak