سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

در همه فرهنگ ها و ملت ها وطن فروشی به هر دلیلی زشت و ننگ آور است.همه ی انسانهای آزاده وطن فروشی را محکوم می کنند.

چند سالی است که فرقه صوفیه گنابادی به ابزار دست بیگانگان تبدیل شده است.البته با روی کار آمدن نورعلی تابنده قطب فرقه که از چهره های لیبرال نهضت به اصطلاح ملی است همین انتظار نیز می رفت.همه ی آنهایی که سنشان قد می دهد می دانند که از همان اوایل انقلاب قبله آمال نهضت ملی آمریکا و انگلستان بوده و هست.

شاید بپرسید کدام وطن فروشی؟؟

دقیقا در مهمترین نقطه های درگیری ایران و دنیای استکبار همیشه این فرقه در دام طراحی های آقای تابنده به درگیری با نظام روی آورده است.در حالیکه چند فرقه صوفی دیگر در کشور نیز هستند این دراویش گنابادی بوده اند که همیشه وارد چالش با کشور شده اند.

بیانیه های اخیر جاسوس فرانسه مصطفی آزمایش علیه انقلاب اسلامی،اتهام ها و لجن پراکنی های سایتهای فرقه بویژه سایت مجذوبان نور که یکی از عوامل به ظاهر توبه کرده گروهک تروریستی رجوی آنرا اداره می کند و سابقه زندان هم دارد،جمع آوری اطلاعات کشور و ارسال به خارج توسط عوامل مشخص فرقه،و ...نشان می دهد که این فرقه در پازل طراحی شده توسط دشمنان اسلام بازی می کند.

البته بنده معتقد نیستم همه ی 23000 (بیست و سه هزار) درویش گنابادی کشور از این نوع وطن فروشی ها استقبال کنند و بسیاری از آنها از عملکرد آقای نورعلی تابنده بعد از فوت قطب قبلی یعنی علی تابنده محبوبعلیشاه ناراحتند.

آنچه باید مد نظر داشت این است که فرقه ای که به آمریکا و اسرائیل پناه می برد و مامن و ماوای او بی بی سی است نتیجه ای جز بی آبرویی و رسوایی ندارد.

 

 

 


نوشته شده در پنج شنبه 90/8/26ساعت 8:32 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak