سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

جمعیتی عزیمی از مردم جلو درب مسجد جمع شده بودند و امام جماعت مضروب مسجد النبی برای ایشان سخنرانی می کردند . حجت الاسلام والمسلمین بیرالوند مردم را به آرامش دعوت می کردند. اما مردم از ایشان صدور دستور تخریب خانقاه را خواستاربودند. بعد از ایراد سخنرانی، طلاب حوزه علمیه قم به پیکره این جمعیت عظیم اضافه شدند (بچه های طلبه بعد از شنیدن قضایای هتک حرمت سراسیمه از قم به سمت بروجرد حرکت کردند) . مردم تا حدود ساعت 24 از درب مسجد تکان نخوردند و لحظه به لحظه به این جمعیت پر شمار اضافه می شد . در حدود ساعت 30 دقیقه بامداد صدای الله اکبر مردم بلند شد و به سمت خانقاه حمله ور شدند.

پس از حمله دیروز ظهر صوفیان گنابادی شهر بروجرد به مسجد النبی و ضرب و شتم امام جماعت و چند نفر از نمازگزاران مسجد و گروگان گرفتن چند تن از آنان و بردن آنها به خانقاه نیروی انتظامی وارد عمل شد و گروگانها را آزاد نمود.متدینین بروجرد که متوجه این مطلب شدند با اجتماع در خیابانهای منتهی به خانقاه خشم و انزجار خود را از این عمل صوفیان گنابادی ابراز داشتند.سیل جمعیت هر لحظه اضافه می شد و با وساطت فرماندار صوفیان خانقاه را ترک نموده تا آسیبی متوجه آنها نشود.اما متاسفانه صوفیان نیروهای خود را جمع کرده و در یک حمله غافلگیرانه فرماندار و چند نفر از مردم را گروگان گرفته که همین امر باعث تحریک جمعیت و آغاز درگیری شد. متاسفانه تعدادی از مردم آسیب جدی دیده اند که حال دو تن از آنان وخیم گزارش شده است.پس از این ماجرا جمعیت مردمی وارد خانقاه شده و در ساعات اولیه بامداد خانقاه تخریب شد.

متاسفانه در شرایطی که کشور به آرامش نیاز دارد تندروی تعدادی صوفی باعث خشم مردم شد که نهایتا این حادثه اسفبار به وجود آمد.


نوشته شده در یکشنبه 86/8/20ساعت 9:49 صبح توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak