سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

بســـــــــــــــــــــم الله الرحمن الرحیم

 شهادت وارث انبیا، شکافنده علوم، حضرت امام محمد باقر علیه السلام را به فرزندش منتقم آل محمد علیهم السلام و همه دوستان و شیعیان آن حضرت تسلیت عرض می کنم.

 شهادت امام باقر(ع)تسلیت باد

سلام و درود پروردگار و ملائکه و تمامی اولیاء خدا و همه مؤمنین و مؤمنات بر تو ای سلاله زهرا و بر تربت پاکت، سلام بر تو و بقیع خاموشت، تو خود از خدا بخواه که فرزندتمنتقم آل محمد علیهم السلام بیاید و انتقام دشمنان شما و همه مظلومین جهان را گرفته و دنیا را پر از عدل و داد نماید . به امید آن روز

ازکف برفت صبر و نماندش دگر قرار                     دین شد تهی زمخزن اسرارکردگار

زضعف برجبین منیرش عرق نشست                ارکان پنجمین امامت زهم شکست

گاهی زبان به ذکر حق وگه شدی به هوش     ازدل کشیده آه شرربار وشد خموش

 


نوشته شده در سه شنبه 86/9/27ساعت 1:13 صبح توسط علی آبادانی نظرات ( ) |

حج در مکتب نورعلی

 یکی از وسائلی که جاسوسان می‌بایست به وسیله آن پیکره اسلام را درهم ریزند و بنا بر گفته خودشان «اسلام را در هم کوبند» موضوع دلسرد کردن مسلمانان نسبت به عبادات می‌باشد که می‌نویسند: «باید مسلمانان را از عبادات باز داشت و در سودمند بودن آن تردید افکند با این دستاویز که خدا از اطاعت انسانها بی‌نیاز است».

گور نورعلی در هشتگرد کرج

 معماران دین ابداعی و تباهی در تعلیماتی که به استخدام شده های خود جهت درهم کوبیدن اسلام داده‌اند خواسته‌اند که «باید به سختی از حج جلوگیری کرد» نورعلی که جم خانه را کعبه و به روزگار بهرام الهی، گور پدرش «نورعلی» را هر که طواف کند حاجی می‌شود در حقیقت موجب شده که اتباع طایفه جیحون آبادی به جای انجام فریضه حج به دیدار گوری می روند که با انجام اعمالی «گوسفند یا گاوی ذبح کند و سه روز در آن مکان اقامت گزیند»حاجی می شوند. و این تأکید آقای بهرام الهی که گور «نورعلی» در هشتگرد مورد طواف قرار گیرد، همواره مورد توجه دشمنان دیانت حقه بوده است.


نوشته شده در دوشنبه 86/9/26ساعت 11:40 صبح توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak