• وبلاگ : اهل حق
  • يادداشت : توزيع آيات شيطاني در انتشارات جيحون
  • نظرات : 2 خصوصي ، 28 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عبد خدا 
    سلام دوست جوان و نا آگاه من
    بهتون پيشنهاد مي کنم عميق تر بيانديشيد و تعمق بيشتري در مسائل ديني و معنوي داشته باشيد که فقط اين امر با مطالعه و آگاهي و خاست الهي ميسر مي گردد. در ضمن شما در چه مقطع و سطحي قرار داريد که به خودتون چنين جراتي داديد به مقام والاي استاد اظهار نظري بکنيد. شريعت پايه ايست براي رسيدن به تکامل، معرفت و حقيقت. شما که قوه تجزيه و تحليل نداريد و به گونه اي روخواني وار قضاوت مي کنيد و به عمق مطالب و لپ کلام کتاب که همه و همه در مورد

    يکي هست و هيچ نيست جز او

    وحده الا اله الاهو

    هست توجهي نکرديد. برداشته هاتون کاملا سطحي و خارج از اصول ديني و معنويست و همچينن شما صلاحيت نقد همچين کتابهايي را نداريد. بهتون پيشنهاد مي کنم از کتابهاي خيلي خيلي سبکتر شروع بکنيد تا انشاء ا... به سطح استاداني نظير ايشان برسيد. آمين (احتمالا نفعتان در اين است. ولي به خودت بيا و به سراي باقي هم فکر کن.) 1400 سال پيش خاتم الانبيا محمد مصطفي (ص) با چه مشکلات و معضلاتي و با چه افزاد نفهمي سروکار داشت که بعد از اين همه سال هنوز اين افراد هستند (خدايي خودمونيم حضرت محمد ص خيلي ستم کشيد).
    ولي خداوند در قرآن مي فرمايد اي رسول (ص) ما اگر اينها ايمان نمي آورند تو غمگين مباش، تو اجرت پيش ما محفوظ است. اگر اهل مطالعه قرآن کريم باشي متوجه مي شوي در کدام سوره و آيه است.

    پاسخ

    چطور جرات ميکني پيامبر اسلام رو با نورعلي الهي جائل دين و مکتب ساختگي مقايسه کنيد؟ همون پيامبر فرمود خدا لعنت کند کساني رو که دين رو به بيراهه ميبرند و سبب گمراهي مردم ميشن و عذاب جهنم رو وعده گمراهان و شياطين دانسته.