• وبلاگ : اهل حق
  • يادداشت : حاميان خارجي اهل حق
  • نظرات : 7 خصوصي ، 129 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حسن 

    سلام آقاي آباداني:

    اول بار به سايتتان سر زدم. از مريدان خاندان هاي اهل حقم. چون نميشناسيدم اشكالي ندارد كه عرض كنم شايد برابر سن شمادر فلسفه غرب، فلسفه اسلامي، اديان و عرفان تحقيق كرده ام. چون ديدم نظرات را انعكاس مي دهيد احساس كردم با انصاف بيگانه نيستيد.

    عزيزم: وقتي از كليت اهل حق صحبت مي كنيد، مصداق حرفهايتان مليونها نفر ميشود. اگر كمي تتبع كنيد و وقت و عمر كافي در اين زمينه صرف نمائيد( كه لازمه يك تحقيق كافي در زمينه سخت و سنگين عرفان است)، متوجه خواهيد شد كه اعتقادات اهل حق را به درستي نشناخته ايد. عزيز من: كنه اعتقادات اهل حق را كه جان شيفتگان توحيد ناب را سيراب ساخته و خواهد ساخت و عين اسلام ناب است، نبايد از امثال مرحوم الهي جستجو كرد. اگر دنبال حقيقت مطالبيد ميتوان با سكوت و صبر سراغ روشن ضميراني رفت كه تا خبردار شده اند، خبري از انها باز نيامده است.

    دوست من: ما بايد قيل از اينكه به ديدگاههاي ديگران بپردازيم بهتر است در فرصت محدود عمر، به خودسازي مشغول باشيم. مبادا حرفي ناحق يا دلي شكسته عاقبت ما را بر باد دهد . خداوند به همه بندگان صالح، روزي پاك و بي منت عطا فرمايد.

    پاسخ

    سلام بر دوست عزيزم آقا حسن بنده خود شيفته مرام و مهمان نوازي اهل حق هستم و همواره در پي رفع مشکلات عده اي از ساکنين مناطق اهل حق نشين بوده ام و به آن هم افتخار مي کنم و البته و صد البته که حساب مردم با شرف اهل حق از خاندان ننگين مکتب جعلي و ساختگي نورعلي جداست زيرا نورعلي هم به اهل حق خيانت کرد و هم به اسلام ، اما اين که فرموده ايد تحقيق در مورد اين آيين را داشته باشم بايد عرض کنم هستند افرادي از فاميلهاي بنده که اهل حق هستند و جايگاهي والا در خاندان خود دارند و بنده هم همواره مستند به دفاتر و حرفها و مشاهدات عيني خود مطلب نوشته ام اما با اين حال حدود يک سال است که ديگر مطلبي در مورد اهل حق نمي نويسم و تنها در نقد مکتب نورعلي مي نويسم. که حتي در اين مورد از دوستان اهل حق هم کمک گرفته ام به هر حال از لطفي که نموديد و نظر مرقوم فرموديد سپاسگذارم حق مستدام و در پناه حق يا علي مددي