• وبلاگ : اهل حق
  • يادداشت : فحاشي نورعلي به امام علي(ع)1
  • نظرات : 4 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + هومان 
    نام خدا
    نميدانم چرا و چطور ممكن است آدميزادي بتواند چنين مطالبي را كه كاملا مثبت هستند منفي (برداشت)نكند اما بخاطر بغض و كينه و حسادت بيمارگونه منفي جلوه دهد. حقيقت ديگر است و هر كسي با داشتن يك جلد از كتابي كه محبت كردي و بمن معرفي كردي؛ ميتواند بفهمد كه حق با كيست! تعجب من از اينست چطور فكر كرديد كه با معرفي كتاب و منابع مانند آدمي ممكن است حرف تورا باور كند.
    ميخواستم از تو سپاسگذاري كنم زيرا بيش از 35 سال از دوره زندگي خود را در تعصب كور زندگي كرده بودم و با مطالعه مطالب تو تصميم قطعي گرفته بودم تا با دسترسي به مدارك ارائه شده چنين كفري را بي پاسخ نگذارم ! اما با مراجعه به اين كتاب كه به سختي تهيه كردم(چون نميدانستم كجا دنبالش بگردم و ناشرش را معرفي نكرده بودي ) ديدم تمام مطالب را وارونه جلوه داده اي من به سهم خودم سپاسگذارم چون گنجي يافته ام كه حاضر به تقسيمش با تو نيستم.
    مطمئنم هستم كه تو آنطور كه ميگويي نسبتي با جماعت محترم اهل حق نداري چون باعث ننگ آنهايي كه چنين آشكار سندي مثل كتاب معرفي شده را برعكس معرفي كردي .من اگر جاي آنها بودم تورا هرجا كه بودي براي حفظ آبروي خودم هم كه شده ترد ميكردم . آدم نادان!
    لا اقل چيزي را بگو كه در دسترس مردم نباشد و اينقدر ساده دروغت برملا نشود امثال تو هيچ جايي ندارند. پيش خودت چي فكر كردي نگفتي مردم ميروند كتاب را ميخوانند و ميفهمند دروغ ميگويي؟ جاهل كه نه جهال هم برايت كم است!
    پاسخ

    انسان هيچ وقت بيشتر از آن موقع خود را گول نمي‌زند که خيال مي‌کند ديگران را فريب داده است.