• وبلاگ : اهل حق
  • يادداشت : مظهريت و ذات مهمان بازي نورعلي2
  • نظرات : 3 خصوصي ، 8 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + .......... 
    اين مطلبا واست سنگينه طول ميکشه پردازش کنى پسرم هه اخر مطبش هم ياعلى اورده!! على هدايتت کنه انشا...
    + علي 
    نويسنده محترم وبلاگ همانطور كه مي دانيد فرقه مكتب نور علي الهي داراي يك فرماندهي ترور مخالفين مي باشد كه دهها تيم ترور در داخل و خارج از كشور دارند و مخالفين خود را به نحو فجيعي سلاخي مي كنند من به عنوان يك هشتگردي از نزديك شاهد جنايات اينها هستم به شما عرض مي كنم اگر شماره تلفن و آدرس از شما مي خواهند مواظب باشيد چون قطعاً به فكر ترور شما هستند.حتي با دادن ايميل سعي مي كنند شمار را شناسايي كنند . تا در هشتگرد زندگي نكنيد عمق جنايات پيروان بهرام الهي را درك نخواهيد كرد كه چگونه ما مردم مظلوم را آماج ظلم و ستم قرار داده و متاسفانه مسئولين هم به جرم اهل حق بودن حمايتي از ما انجام نمي دهند.اميدوارم مولا خودش در همين دنيا حق ما را از اين جنايتكاران خون آشام بگيرد
    + حسين 

    سلام

    مايلم در اين مورد با شما مستقيما صحبت كنم؟

    در چه شهري ساكن هستيد؟

    اين امكان براي شما هست كه تلفني از شما داشته باشم؟

    + سبسشيب 
    عزيز جان بيكاري اين مطالب رو تو وبلاگ مياري؟ اونقدر مطلب مهمتر هست ...
    + ما اينجور مسلمان و روحاني هستي 
    ميزان نيوز: دکتر ابراهيم يزدي دبير کل نهضت آزادي ايران در سالگرد انقلاب اسلامي در فيلم کوتاهي در خلال بيان خاطراتش مطالب جديدي را از اعدام هويدا مطرح کرده است.
    وي در اين فيلم مي گويد: وقتي هويدا را از پادگان جمشيديه به مدرسه ي رفاه آوردند به من گفت که فلاني من حرف هاي زيادي دارم که بايد بزنم. اين خيلي طبيعي بود فردي که 14 سال نخست وزيري يک نظام را کرده است اطلاعات بسيار گسترده اي از درون نظام داشته باشد. پيش فرض من اين است که مي خواست راجع به نظام گذشته حرف بزند.
    من با توجه به اين که اطرافيان شاه يک عداوت خاصي با هويدا پيدا کرده بودند و به همين دليل او را به زندان انداخته بودند نگران بودم که در آن اتاقي که همه ي فرماندهان نظام قبل در آن بودند او را در آن اتاق خفه اش بکنند.
    بنابراين من در مدرسه ي رفاه يک اتاق ديگري را ترتيب دادم که هويدا را آن جا تنها نگهداري کنند. من به آقاي خميني گفتم که هويدا اسرار زيادي دارد. زماني مي شود که ما مي گفتيم خاندان پهلوي فاسد بودند و روابط کثيفي داشتند، خب ما مخالف بوديم و مي توانستيم هر حرفي را بزنيم. اما نخست وزيري که 14 سال مسئول بود است مي خواهد حرف بزند .بايد بگذاريم حرفش را بزند. آقاي خميني پيشنهاد من را پذيرفت. به خلخالي گفت همان جور که فلاني مي گويد عمل کنيد.
    دکتر يزدي در جواب سوالي در مورد نحوه ي اعدام هويدا مي گويد: هنگامي که هويدا شروع کرد که بگويد در دوران 14 ساله زمامداري او به عنوان نخست وزير شاه چه اتفاقاتي افتاده است و خاطراتش را بيان بکند، رييس جلسه به دادگاه تنفسي کوتاه مي دهد. موقعي که هويدا به راهروي دادگاه مي آيد يکي از آقايان روحاني که آن جا بوده و من مايل نيستم الان اسم او را ببرم در راهرو با هفت تير کمري خودش او را مي کشد. بدين ترتيب آقاي هويدا را مي برند روي صندلي اش مي نشانند و عکس بر مي دارند و حکم اعدامش را برايش قرائت مي کنند و بعد مي برند. اصلا چنين چيزي نبود که اعدامش بکنند.
    دکتر يزدي در ادامه با تاسف از اين که با مرگ زود هنگام هويدا مملکت ما را از يک سري حقايق تاريخي اش محروم کردند بيان مي دارد: اگر هويدا سخن مي گفت به نفع چه کسي و به ضرر چه کساني بود!؟ قطعا اگر هويدا مجال پيدا مي کرد که سخن بگويد سخنانش به نفع شاه و اطرافيان حاکم او نبود. بنابراين من اين احتمال را مردود نمي دانم که کساني که نفوذ کرده بودند در آن جا براي آن که هويدا حرف و سخني نگويد به دست آن فرد او را کشتند. تا در همين جا پرونده مختومه بشود. هويدا به اين ترتيب کشته شد.
    + رها 

    اخه تو رو خدا اين مطالب ارزش خوندن داره كه شما ها نظر هم مينويسيد

    + .... 
    علي مواظب خودت باش
    + حسن 

    مدير محترم وبلاگ اهل حق من يكي از كساني هستم كه مدتي در بند افكار كتابهاي اين گروه بودم البته اولين وابستگي من به اين مكتب از طرف يك دختر مكتبي بود كه به خاطر علاقه اي كه به اين دختر داشتم جذب افكار او هم شدم و در كلاسهايي كه هر دو هفته يك بار برگذار ميشد شركت ميكردم اوايل كلاسها جذاب بود اما كم كم احساس پوچي به من دست داد........بگذرم تنها نكته اي كه بايد عرض كنم و لازم ميدانم شما هم به آن بپردازيد جذب نيرو از بين جوانان ساده دل توسط دختران جذاب و خوش برخورد مي باشد كه من بعدها شنيدم همان دختري كه من شيفته او بودم چندين نفر ديگر رو هم جذب كرده و امثال اين طعمه ها در اين مكتب بسيار هست.

    بنده تمام مطالب وبلاگ شما رو دنبال ميكنم از اين كه مستند مينويسيد تشكر ميكنم اما واسم سواله كه هدفتون از نوشتن اين مطالب چي ميتونه باشه ؟

    خدا نگهدار