سفارش تبلیغ
صبا ویژن























اهل حق

انتقام از قطب متجاوز به همسر یک درویش نعمت اللهی

 شب گذشته فردی که با بستن دینامیت و نارنجک به خود وارد خانقاه درویشان محله مولوی شده بود توسط نیروهای پلیس تهران دستگیر شد. این فرد بیان می‌کرد که فساد اخلاقی مسئول خانقاه باعث شده تا دست به چنین اقدام بزند.

A0780436.jpg
 ساعت 22و 30 دقیقه شب گذشته، فردی 48 ساله که با بستن دینامیت و نارنجک وارد خانقاه درویشان محله مولوی شده بود و قصد منفجر کردن آنجا را داشت توسط نیروی‌های پلیس تهران دستگیر شد.
این فرد از درویشان فرقه نعمت‌الهی است و اعلام می‌کرد که برخی مسائل اخلاقی باعث شده تا دست به این اقدام بزند. او در حرف‌های خود بارها از تجاوز به همسر و فرزندش توسط ج. ن مرشد خانقاه اشاره کرد.
فرد دستگیر شده از ساعت 18 وارد خانقاه شده و با پرتاب نارنجک چندین نفر را زخمی کرده بود، این فرد همراه خود اسلحه کلاشینکف، کلت کمری، جندین عدد نارنجک صوتی و جنگی و دینامیت همراه داشت. وی در دستش یک نارنجک داشت که ضامنش را کشیده بود.

فرد دستگیر شده پس از دستگیری علت اقدام خود را تجاوز مسئول خانقاه به همسر و فرزندش اعلام کرد. این فرد ادعا می‌کرد که به بهانه‌ مراسم خاص دراویش به زن و فرزندش تجاوز شده و او نماینده 300 نفر از دراویش دیگر است که زنان‌شان مورد سو استفاده جنسی قرار گرفته‌اند.
وی از پلیس خواست تا عوامل خیانت جنسی را دستگیر کند و از فردی به نام ج. ن به عنوان عامل اصلی خیانت‌ها نام می‌برد.

فرد مسلح 25 سال عضو فرقه نعمت‌اللهی بوده و با هدف انتقام جویی از مسئولان این فرقه دست به این اقدام زده بود. این فرد مطالبی را درباره برخی مدیران خانقاه مطرح می‌کرد که محور اصلی آن فساد اخلاقی بود.
مرد 48 ساله که با بستن دینامیت و نارنجک وارد خانقاه درویشان محله مولوی شده بود و قصد منفجر کردن آنجا را داشت در حال مذاکره با سردار رجب زاده رییس پلیس تهران بزرگ
* سوءاستفاده از زنان به بهانه مراسم خاص

‌مرد پس از دستگیری، از تجاوز سخن می‌گفت و با صدای بلند می‌گفت که عصمت زن و فرزندش لکه‌دار شده، او می‌گفت، این چه آئینی است که برای رسیدن به مراحل بعدی و کسب برخی توانمندی‌های باید به زنان تجاوز کرد.
مرد خشمگین بود و از مصیبتی که بر سرش آمده بود سخت ناله می‌کرد. می‌گفت آبرویش بر باد رفته و به بهانه مراسم خاص از زن و فرزندش سوءاستفاده جنسی شده است.
باز حکایت تلخ، ساده‌لوحی عده‌ای که تحت تأثیر قرار گفته و حاضرند به همسر و خانواده خود خیانت کرده تا سیر آفاق و انفس کنند. در نظام اخلاقی ایرانیان بنیان خانواده و رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی یک اصل است اما برخی برای کامیابی جنسی خود از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند، حتی سوءاستفاده از اخلاقیات و مراسم خاص دراویش.
مرد می‌نالید و به آئینی که برای کامیابی عده‌ای خاص دست به هر اقدامی می‌زند، ناسزا می‌گفت، مرد از درد به خود می‌پیچید و ادعاهای شفابخشی برخی از بزرگان این آئین درویشی را به چالش می‌کشید.
وی می‌گفت: در آشی که برای دروایش درست می‌کنند، ماده توهم زا می‌ریزند آن‌گاه بر سر سفره ورد می‌خوانند و از خود بی‌خود شدن دراویش را به این ورد مرتبط می‌دانند.
این فرد فریاد می‌زد: برخی از بزرگان فرقه با پول دراویش میلیاردر شده‌اند و برای خود موقعیتی دارند، اسم این کار چیست؟
فرد دستگیر شده می‌گفت: مسئول خانقاه به بهانه مراسم خاص از زنان فرقه خواسته‌های نامعقول و غیراخلاقی داشته و در هر مرحله این خواسته‌ها شنیع‌تر می‌شده است. به زن و فرزندم به بهانه‌های واهی و مثلاً خاص تجاوز کرده‌اند.
او می‌گفت: من نماینده تعداد زیادی از دروایش دیگر هستم که عصمت همسرانشان لکه‌دار شده است. باید کسی پیدا می‌شد و به این همه نامردی و خباثت پایان می‌داد.
«م» فرد دستگیر شده به استفاده از مواد روانگردان و توهم‌زا در مراسم مذهبی این فرقه نیز اشاره کرد.‌

متذکر این نکته می شویم که فرقه نعمت اللهی مونسعلیشاهی، شهره فساد اخلاقی و تجاوزهای متعدد اقطاب این فرقه به مریدا خود میباشد که از آن جمله تجاوز های متعدد جواد نوربخش
به خانم فریال آوا رخ که خانوادتا مرید نور بخش بودند را می توان ذکر کرد که فریال خود کشی کرد و فیلمهای دادگاه خانواده آوا رخ موجود است.از دیگر کرامات اقطاب فاسد این فرقه می توان به مصاحبه جواد نور بخش با شبکه الجزیره اشاره کرد که می گوید : ما اصلا مسلمان نیستیم.

بوی یکرنگی از این نقش نمی آید خیز

دلق آلودهء صوفی به می ناب بشوی

برخی از فرق و آئین‌های عرفانی دروغین طی سال‌های گذشته سعی کرده‌اند با جذب اقشار مختلف مردم، مطالبی را تحت عنوان عرفان و حقیقت‌‌ به خورد مردم دهند که به دلیل باطل بودن ادعاهایشان باعث بروز مشکلات و فروپاشی اخلاقیات و بنیان خانواده میان طرفدارنشان می‌شوند.
در این زمینه لازم است دستگاه‌های فرهنگی با جدیت و دقت بیش‌تر موضوع را پیگیری و اقدامات لازم در خصوص فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ عرفان واقعی اسلام به عمل آورند.
در ادامه فیلمی از رقص اعضای این فرقه در خانقاهی در کرمان که در سالروز تولد جواد نوربخش قطب فرقه مذکور برگزار گردیده را جهت دانلود قرار می دهم  تا مخاطبین خود شاهد اعمال مدعیان عرفان باشند و فرق ظلمانیت و نورانیت را مشاهده کنند
.
دانلود فیلم

فیلم دوم در مورد دادگاه جواد نوربخش قطب فرقه مونس علیشاهی که به یکی از مریدانش به نام فریال آوا رخ تجاوز کرده بود (و به همین سبب هم این دختر نگون بخت دست به خودکشی زد) خواهر فریال در حال افشای انحرافات این عارف نما است.

دانلود فیلم

نوشته شده در جمعه 88/9/20ساعت 1:35 عصر توسط علی آبادانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak