• وبلاگ : اهل حق
  • يادداشت : نقش مصطفي آزمايش در ناآرامي هاي سوئد
  • نظرات : 3 خصوصي ، 20 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + مهدي 
    من هم بسيار وقتم در راه نورعلي الهي تلف شد و ضررهاي سنگيني هم بواسطه روشها و عقايد غلط خوردم ولي تو علي آباداني آدم پستي هستي و قلم بمزد زورگوها و نامردان هستي
    پاسخ

    دوست دارم
    + aso 

    اي امامان
    اي خداوندان قدرت مست از خون
    اين روزگار تلخ تر از زهر شما نيز بگذرد
    بقول سيف
    در مملکت چو غرش شيران گذشت و رفت
    اين عوعو سگان شما نيز بگذرد
    + خاك درگاه 

    با سلام
    آماده تبادل لينک با شما دوست عزيز هستم
    در صورت تمايل اعلام بفرماييد
    فرقه ضاله
    http://ferghe-zale.persianblog.ir/

    يا اميرالمؤمنين!

    چه شده است که امروز کساني زير لواي نام تو کسي را پرورش داده و مخفي مي کنند که انساني را کشته است و کودکي را يتيم کرده و پدر و مادري را داغدار؟! آيا امروز جاي ظالم و مظلوم تغيير کرده است؟!

    امروزه افرادي به نام تو دکان فروش صفات رذل حيواني بازنموده اند. افرادي چون: دکتر تابنده، جذبي، شيخ الشيوخ مرداني، شيخ ملايري و... و هم اينان سردمدار گروهي اند که يک قاتل شيطان صفت را پناه داده اند!

    به گمانم امير المؤمنين علي(ع) را در جاي جاي نهج البلاغه يا در آيات قرآن کريم بهتر مي توان جست تا در دکان اين افراد! به گمانم اميرالمؤمنين همان است که عدالت را هنوز هم نماد است و ظلم را دشمن! به گمانم ظالم در فرهنگ وي همان است و مظلوم همان! پس در عرصه ي هستي چه کسي را سراغ داريد که نمک علي(ع) را بخورد و نمکدان بشکند؟! مگر نه اين است که حتي سگ که او را نجس مي دانيم در برابر محبت اميرش دم تکان مي دهد؟!


    روي سخنم با شما درويش نماهاست!

    به گمانم امروز، خيلي از شما که به نام علي(ع) قاتل را در دامان خود نگه مي داريد، هنوز لياقت دم تکان دادن بر محراب حضرت امير را نيز نيافته ايد چه برسد به عنوان درويش! بگذاريد فرزندانمان درويش را عنوان مالک اشترها، ابوذرها و عمارها در ذهن خود حفظ کنند نه اين که آن را پوششي براي ظالمان، آدم کش ها و... بدانند.

    به طور قطع بدانيد که وعده ي قرآن کريم محقق خواهد شد که هيچ ملکي با ظلم باقي نخواهد ماند.

    يا حق

    باسمه تعالي هو شأنه

    از اميرالمؤمنين علي(ع) نقل است که چنانچه ظلمي ناروا بر مردم قريه اي وارد آيد، اگر مردان اسلام، به نام دين، ظالم را کمک کنند، نه ديني خواهد ماند و نه مردي!

    اي بسا حضرتش اين پيام را براي مريدان خويش نقل فرمود تا بدانند و بگويند، تا سينه به سينه ي ما و فرزندانمان، آن را چون ميراثي عظيم بگردانند. چنان که روزگاري افرادي در لباس دراويش اما در باطن، گرگ صفت ناچيز! به نام حضرت امير(ع)، قاتلي را در دامان خود بپرورانند، همگان آگاه شوند که اينان نه آن درويش اند که در دامان خود يتيم بي نوا را نوا مي دهند و زنان بي سرپرست را سايه ي سرند، بلکه اينان به ظاهر سبيل مردانه را نماد خود گردانيده اند که نامردي شان را در پس آن نهان دارند.


    + وبلاگ خطاهاي ذهني 
    وحدت وجود در نگاه آقاي اميني!؟
    و
    تفکيک چيست و تفکيکي کيست؟
    و
    جريان تفکيک يا مکتب تفکيک!؟
    تذکراتي بر نوشتار “خطاهاي ذهني تفکيکيان1?
    و …
    را در وبلاگ خطاهاي ذهني بخوانيد
    سلام..

    ممنونم مهمون نيلوفريم شدي...

    سبز باشي و عبادتت قبول...

    ياعلي!!!
    + reza 
    خيلي بي شخصيت و بي شعوري
    سلام
    عمري در فرقه دراويش گنابادي به سر بردام. به دنبال عرفان و آرامش بودم. حقايقي در اين فرقه ديدم که مجبور به ترک آن شدم. وبلاگي راه اندازي و نظرات خودم را مي نويسم تا راهي که رفته ام را کسي به اشتباه نرود.
    از شما مي خواهم با نقد و نظراتتان و قرار دادن لينک وبلاگ در وبلاگ خود مرا همراهي کنيد.

    خلد گر به پا خاري آسان برآيد
    چه سازم به خاري كه در دل نشيند
    مرنجان دلم را كه اين مرغ وحشي
    ز بامي كه برخاست مشكل نشيند
    www.daravish.blogfa.com
    با تشکر

    + م 

    خيلي از مرحله پرت هستي .خداوند هدايتت کند. بهتر است کمي به سخنان آقاي جوادي آملي وحسن زاده آملي وامام خميني در باره تصوف وعرفان گوش بدهيد.ونيم نگاهي به آثار بزرگان عرفان وتصوف کني.
    + نقي 
    چقدر مردم سوئد خنگند که با وجود اين پوسترها و کتابها کنار اين افراد متوجه قضيه نشدند و اشتباه برداشت کردند و مملکت خود را بهم زدند
       1   2      >