• وبلاگ : اهل حق
  • يادداشت : حذف مخالفين مكتب با دستور بهرام الهي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حق 
    بي شعور کور باطن با وضو بگو پروفسور بهرام الهي ، پروفسور در ايران بزرگترين و بي نظيرترين جراحي و پيوند رو انجام دادند و بعد از عمل شخص عمل شونده گفت ميخواهي دشمنان دينت را نابود کنم و پروفسور فرمودند ما اهل کشتار نيستيم و بگذاريد در جهالت خود بمانند ، و خدا رو شکر تا الآن که ميبينم روز به روز به جهالتتون افزود ميشه ، اين پيام الکي هم گفتي در شآن همون سگ نژاد متجاوز هستش
    پاسخ

    کثيفتر از بهرام الهي و دارودسته دشنه کش تروريستش نيست که فقط کارشون کشتار و قتل مخالف هاست،ديگه دروغ پردازيتون رنگ و حنايي نداره واسه مردم همه فهميدن اون چه بي شرفي هست و چه مريداي احمقي دورش کردن
    + پسر بچه دبستاني 
    من بخشهاي استدلالي وبلاگ را پسنديدم. اتفاقا چند دقيقه پيش در وبلاگ يک بسيجي دگم بودم و برايش نوشتم که اين همه استناد به ارتداد اينها کردن و اينکه اينها را کشته اند و ... کمکي نميکند. (البته به اينها ميکند)
    متاسفانه جاهليني هستند که کشتن در مسايل فکري را راه حل ميدانند و کشور ما را در آستانه نابودي کامل قرارداده اند. اما وبلاگهايي که مانند وبلاگ تو استدلالي اند بسيار مفيدند.
    + پارسا 
    تو يك متحجر نفهمي بيش نيستي. اهل حق هيچ وقت به رد تو منفور نميشن
    + علي 
    يکي از راه هاي تقويت ايمان رفتن به زيارت قبور مقدسين است.ولي جديدا يک راه ديگر نيز به وجود آمده.
    من از شما و خانم يادگاري تشکر مي کنم که با نوشتن اين مطالب درباره خاندان استاد الهي ايمان ما را به اين راه بيشتر مي کنيد .
    من به شخصه هر روز به اين دو سايت يک سري مي زنم وايمانم را افزايش مي دهم.
    ممنون از شما.
    + آرش 

    خطاب به مدير اين وبلاگ:

    مه فشاند نور و سگ عوعو كند!!!

    با سلام
    با آنتي فيلتر و عوض کردن آي پي بروز شدم .

    < language=java> پرسش وپاسخ2 در وبلاگ پاسخ به صوفي
    pasokhbesufi.blogfa.com

    چه فرقي بين كرامات، مكاشفات و مستجاب الدعوه بودن اولياء الله و بين حالاتي كه دراويش از خود نشان مي دهند وجود دارد؟ اگر اين حالات دراويش الهي نيست پس از كجاست؟