• وبلاگ : اهل حق
  • يادداشت : فروع دين در سليقه نورعلي3
  • نظرات : 3 خصوصي ، 8 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سارا 

    خداوند هيچ وقت در انتخاب دين و ... اجبار نكرده . اگر كسي راه انحراف هم برود خودش مقصر است شما چرا اينقدر به دست و پا افتادي ؟ شما نگران خودت باش نگران شاگردان استاد نباش . باور كن اگر ما غرق گناه هم باشيم ذره اي از گناهان ما را بر تو نخواهند نوشت . قبلا گفتم و باز هم مي گويم جهان استاد و آقاي دكتر رو قبول كرده ديگه كاري از دستت بر نمي ياد . تلاش كن به هدفت حتما مي رسي .

    خبر مهم در وبلاگ زير خرقه صوفي

    موفق باشيد. به وبلاگ(سير بي سلوك) نيز سري بزنيد و در صورت تمايل لينك كنيد.
    + همين طوري 
    چه مذهبي ؟؟؟!!!!!!!!!! شما مثل اينکه چيزي از خودتون نداريد وهمه اعتقاداتتون را از شيعه مي گيريد ولي رنگ و بوي خاصي بهش مي ديد عجب زرنگ بازي و شگردي داريد و يا اينکه پيدا کرده ايد!

    وبلاگ زير خرقه صوفي به روز شد

    بسم الله
    با سلام
    نور علي الهي در كتابهاي خود اگر اسمي اطزاسلام آورده است فقط ادعاست و جاي بحث دارد لذا نمي توان به صرف ادعاي شخص دروغگو حرف او را حجت دانست.
    اگر چه ما داريم كه مي گويند اگر شخصي ادعاي اسلام كرد از او قبول كنيد اما اين حرف در جائي كاربرد دارد كه شما احتمال خلاف آن و دروغ بودن ان حرف را ندهيد.
    نور علي به علت دروغهاي زياد و تكرار برخي ادعاهاي دروغ نمي توان حرفهايش را باور كرد و بايد بعد از شنيد ن هر ادعائي در صدد تحقيق برآمد.
    يا علي مددي
    + وزير 
    نامرد
    + مهتاب 
    آقاي محترم همه در انتخاب دين خود و چگونگي پرستش خدا آزاد هستند واقعا در تعجبم از اينکه اينچنين راحت به رهبر و بزرگ يک دين ميتازي از عاقبت و فرداي قيامت بترس که شايد اين مطالبت صحت نداشته باشد و مزخرفاتي کذب بيش نباشد